Veel gestelde vragen
Bestellen
- Hoe kan ik bij jullie bestellen?
- Als je de gewenste artikelen hebt verzameld, ga je naar de winkelmand. Indien je een kortingscode hebt ontvangen, kun je deze hier verzilveren. Daarna krijg je een overzicht van jouw bestelling.
- Hierna ga je door naar afrekenen om jouw bestelling af te ronden. Hier voer je jouw persoonlijke gegevens in en kun je eventueel kiezen voor een alternatief bezorg- of factuuradres. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
- Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging van jouw bestelling. Het is daarom erg belangrijk dat je het juiste e-mailadres aan ons opgeeft.
- Twijfel je welk product het beste bij je past of heb je nog specifieke vragen, dan staat het adviesteam van Next Level Products tot jouw beschikking per email via verkoop@nextlevelproducts.nl - Moet ik verzendkosten betalen?
Bij bestellingen tot €50,- betaald u verzendkosten, bij een bedrag boven de €50,- nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. - Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja dit is geen enkel probleem. Zolang u nog geen verzendbevestiging van ons hebt ontvangen kunt u uw bestelling kosteloos annuleren. Neem hiervoor contact op via verkoop@nextlevelproducts.nl Is uw product al verzonden dan kunt u uw bestelling altijd nog 14 dagen retourneren.
Levering
- Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden? Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij verzenden uw bestelling uiterlijk binnen 2 werkdagen, maar wij proberen dit sneller voor u te doen. U kunt uw bestelling verwachten tussen 1 en 4 werkdagen na uw bestelling. - Met welke bezorgservice werken jullie?
Wij werken met DHL als bezorgservice. - Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee, wij zijn een online winkel. Indien u wenst kunnen wij voor grotere afnames wel een vertegenwoordiger langs laten komen.
Retourneren
- Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
U heeft 14 dagen na ontvangst van uw bestelling het recht om te retourneren. Vul hiervoor het retour formulier op onze website in. Na het invullen van het formulier heeft u 5 werkdagen om uw bestelling aan ons te retourneren. - Betaal ik ook retourkosten?
Nee wij rekenen geen administratie of andere retourkosten. Wel zijn de kosten voor het retour zenden voor eigen rekening.
Garantie
- Heb ik ook garantie op mijn producten van Next Level Products?
Natuurlijk heeft u ook de wettelijke garantie van 1 jaar op al onze producten. - Doen jullie aan coulance?
Bij een defect product buiten de garantietermijn of door eigen schuld zullen wij altijd proberen om u te helpen. Misschien door een onderdeel ter reparatie of anders een scherp aanbod voor een nieuw exemplaar.
Meer over Next Level Products
- Doen jullie aan dropshipping?
Nee wij doen niet aan dropshipping, wij werken met een eigen voorraad. Hierdoor kunnen wij een betere service verlenen en ook sneller verzenden. - Wat is de visie van Next Level Products?
Wij verkopen enkel producten van hoge kwaliteit en proberen deze tegen groothandelstarieven aan te bieden.